Wednesday 28 August 2013

Kulit Gebu Dan Licin Dengan Masker ESP Yogart


Okay harini i nak share petua kulit gebu dan licin cara pantas. Selalunya kita diwar-warkan yang pengambilan ESP boleh mencerahkan kulit , menggebukan dan melicinkan..kan?kan?.. Vitamin E juga tidak kurang hebatnya.. Selain membantu mengecutkan jerawat, parut juga makin lama semakin pudar. 

esp, masker, yogart, kulit gebu, kulit halus, jerawat kecut

Tahniah kepada anda yang suda merasakan kesan ESP dan Vitamin E ni.. Tapi kesian pula mereka yang lambat mendapat kesannya.. Ada yang mengeluh kata dah 1 bulan minum pun still tak nampak kesan lagi.. Pastu mula la kata ESP ni tipu la..orang yang bagi testimoni tipu la..huhu.. yelah tak boleh juga salahkan korang, sebab badan manusia kan lain-lain. Ada yang dari dulu jenis jaga makan dan kesihatan..So lebih senang nutrien diserap kedalam badan.Lagi cepat la dia jadi cantik..kulit makin halus..makin gebu dari hari ke hari. Yang kita ni dah la minum lebih dulu dari dia, tapi kulit still juga macam ni.. Ada pula yang dari dulu asyik nak makan goreng-goreng saje..toxin saje dah nak penuh dalam badan dia..Jadi agak-agak macam mana lah nak dapat kesan cepat? Nutrien tu nak tembus masuk dalam badan pun payah..So, at last kesan pun lambat la..iye dok??

Jadi bagi anda yang rasa toxin banyak kat dalam badan, cuba amalkan Alfalfa atau Herblax.. Dua benda ni berfungsi untuk membuang toxin di dalam badan kita..Dalam masa yang sama jangan tinggalkan vitamin kecantikkan anda itueww.. ^_^.

Okay, sebenarnya tujuan asal entry ni sebab i nak share satu petua untuk men 'double' booster kan (wahhh..ayat pun dah tunggang langgang..hahah) kecantikan anda.. Dimana bila diamalkan secara berterusan akan menjadikan kulit gebu, licin dan tegang.wahhhh.. Daripada anda asyik shake2 ESP kesayangan anda tu, jom kita tukar plan sikit.

=============MASKER ESP + YOGART===============




[[Bahan-bahanya]]
1. Beli 1 Plain Yogart (Saya beli jenama Nestle) kat pasaraya ada banyak je. Yang penting bukan yang berperisa ye.. kan tak pasal-pasal melekat strawberi kat muka.hihih.. 
2. ESP (kalau korang xda ESP, minta la kat member-member yang ada. Kata nak try2 dulu. Kalau betul menjadi baru beli 1 canister.ahahah)
3. 1 mangkuk
4. 1 sudu kecik
Extra:
3. Vitamin E Complex Shaklee

[[Cara-caranya]]
1. Ambik sebiji magkuk atau bekas (saya pakai piring cawan..ahahah.kejam x?hihi)
2. Amik sudu dan kaut la yogart dalam 1 ke 2 sudu ke dalam bekas (agak-agak untuk sekali pakai je tau. Kan membazir pula kalau lebih)
3. Amek 1 sudu kecil ESP.
4. Kalau anda ada beli Set Kecantikan, boleh tebuk vitamin E yang comel tu kemudian picit dalam 1 ke 2 titik sahaja. (jangan habiskan. 1 biji boleh guna dalam 3 ke 4 kali. Lepas tebuk simpan semula dalam peti ais).
5. Pastikan muka anda suda dibasuh bersih ya puan-puan..dan lap kering-kering menggunakan tuala bersih.
6. Kacau sebati aduan tadi. Bila dah nampak sebati molek, boleh la sapu ke muka. Kalau ada berus (yang macam kat spa-spa tu,guna la. Saya guna jari je..^_^)
7. Buat la tebal-tebal pun..habiskan adunan tadi. Kalau still ada baki juga, sapu la kat tumit yang merekah ke, kat lengan yang berparut ke tak ada lah membazir kan??

Tunggu lebih kurang 20minit atau sehingga kering, baru lah dibasuh. Masker ni tak payah bawak tido la ye..kan terkejut anak korang nanti.hahaha..

Selepas itu,anda dah dapat merasakan perubahan pada wajah anda.. Bila dah 3 4 kali pakai, dah stat rasa kulit muka makin tegang dan glowing sebab dah licin kot..hihi.. Gebuu habiss..

Amalkan la ye..sambil minum sambil bermasker..anda pasti tak menyesal!!!Kulit gebu dan licin bukan lagi mustahil!


No comments:

Post a Comment