Monday 10 June 2013

Testimoni Eczema Berkurangan Dalam Masa Seminggu


Saya nak share satu testimoni dari customer saya. Puan Sofie (bukan nama sebenar) order Mealshake dan Omega ketika sebelum saya balik ke Sabah tempoh hari. Beliau sempat lagi whatapp saya bertanya pasal cara pengambilan mealshake dan omega untuk anaknya yang berumur 2tahun setengah ni.
Alhamdulillah selepas seminggu Puan Sofie whatapp saya.

Pic ni Puan Sofie ambil pada 15/5/13
Selepas seminggu beliau Whatapp saya share pasal berita gembira ni. Dia dan suaminya bersyukur sangat-sangat dengan kesembuhan yg Allah bagi kat anaknya walaupun baru seminggu amalkan Mealshake dan Omega.

Pic ni diambil pada 24/5/13
Memang beliau betul-betul tak sangka yang eczema anaknya akan berkurangan. Nampak banyak sangat perubahan terutamanya kat muka. Kat tangan masih ada lagi kata beliau. Kita sendiri pun bole tengok kat pic ni, eczema kat tangan anak Puan Sofie masih ada lagi.

Hopefully hari ini entry ini ditulis, adik ni semakin sihat dan sembuh. Muka pun dah nampak ceria kan?? ^_^

Bagi anda/anak anda yang mengalami masalah Eczema, boleh lah mencuba dua produk ni. Mealshake dan Omega. Dua produk ini juga adalah SET PINTAR utk anak2...

ID 932325
MUNIRAH HARON
call/sms 0147197553 

No comments:

Post a Comment